Zákaznická linka:  241 416 738

 

Otevřené kurzy

Telefonická komunikace - úspěšně na telefonu

Cíl kurzu:

  • Naučit se a procvičit  základy telefonování a telemarketingu.
  • Procvičit správnou komunikaci po telefonu, jak se vyvarovat nesprávných návyků při komunikaci.
  • Naučit se efektivněji při komunikaci po telefonu používat hlas a intonaci.
  • Osvojit si řešení problémových situací a konfliktu.

Nejvhodnější pro:

Vhodné pro všechny, kteří se chtějí správně vyjadřovat a umět komunikovat po telefonu. Začínající i pokročilé telefonní operátory pasivního i aktivního telemarketingu, asistentky, sekretářky, prodejce, pracovníky ve službách.

Obsah kurzu:

  • Analýza stávajícícho projevu po telefonu
  • Rozbor kladů, záporů a návyků při telefonování
  • Nácvik hovoru se zákazníkem - jak zahájit, jak zakončit
  • Nácvik řešení obtížných telefonátů - obtížných zákazníků
  • Nácvik řešení komunikačního střetu
  • Nácvik efektivního sjednávání schůzek po telefonu
  • Profesionální telefonická komunikace - jak zaujmout

Metody:

  • Teorie a vysvětlení
  • Audio nácviky, simulace, trénink situací
  • Zpětná vazba

Poznámky:

Obchodníci, manažeři, asistentky, telefonní operátoři, prodavačky, všichni, kteří používají telefon v soukromém i profesním životě, by se měli naučit správně používat nástroje každodenní telefonické komunikace, odstranit zbytečných chyby a pracovat efektivně a profesionálně.

Organizace

1 den, 8 hodin
Začátek a konec školení: 9,00 - 16,30 hodin
Místo konání: Cadet Go, Antala Staška 34, Praha 4

Cena bez DPH

2990,-
V ceně pracovní materiály, oběd, občerstvení, Fix-Coaching

Lektoři

Jitka Brandejsová, Bc.

Jitka Brandejsová, Bc.

Fix-Coaching

Každému účastníkovi našeho otevřeného školení poskytujeme individuální podporu po telefonu s cílem upevnit nové dovednosti do denní praxe. Co je Fix-Coaching ?

Termíny

6.11.2017
27.2.2018
11.4.2018

Reference

Reference na kurz

 
 

Adresa

CADET GO T: 241 416 738
Antala Staška 34 E: info@cadetgo.cz
140 00 W: www.cadetgo.cz
Praha 4  

Pokračujte na